niedziela, 29 marca 2009

nic dobrego










niestety.... stało się. Zewnetrzny dysk magazynowy, na którym trzymałem zdjecia spadł z parapetu. Bęc. No i co... ? No i nie działa. Myśłałem, ze mnie to nigdy nie trafi, a jednak... Większość nowych (z ostatniego półrocza) zdjęć pofrunęło w kosmos. Na szczęście reportaż z Iranu miałem skopiowany na drugim dysku, a zdjęcia do albumu są juz bezpieczne w wydawnictwie. Tym niemniej będę musiał odbudować portfolio. Nic dobrego.




Tymczasem w galearnii wernisaż wystawy Lusta już tradycyjnie robiłem zdjęcia "z imprezy".


Kilka można zobaczyć na http://www.mopasrep.deviantart.com/ ale dla leniuchów coś zamieszczam tutaj.

















Oto jedno z przepięknych luster Anji Branson

Malarka Anna Masiul-Gozdecka przy swoich obrazach.

1 komentarz:

  1. jeśli padł Ci dysk twardy ze zdjęciami, to KROLL ONTRACK z Katowic odzyska je wszystkie - mi odzyskali 100% zdjęć z 40 GB - a dysk był uszkodzony fizycznie, logicznie i jeszcze mocno zawirusowany...

    OdpowiedzUsuń